Anmälan till orienteringstillfället

17 maj 2016, Houtskär, 9°C 4 m/s & soligt nu men inte då jag var ute och jobbade i sju timmar stäck…



Jag fick sommarjobb på Houtskär hurra! Nej, vänta lite… det är väl fel sorts personligt bloggande för denna sida? Joo alltså; info om orienteringen kom ett tag sedan men då jag fått sommarjobb en god bit från Helsingfors var jag inte säker på om jag skulle slippa dit. Därför väntade jag tills idag för att anmäla mig. Vi har jobbat jätte duktigt och flitigt så vi har möjlighet och tid till flera lediga dagar :D

Jag tycker det är otroligt hur jag först gör ett inlägg om att jag fått en e-post om att anmäla mig och nu ett annat om att jag anmält mig, snarare än att jag skulle skriva i efterhand om att någonting sådant ordnades och om tankar och nya insikter jag fått därifrån. Nåjaa, som sagt, det här är min blogg och ni läser det på egen risk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar