やった!

19 maj 2016, Majstranden, 13°C & soligt och skönt

Klockan är 11.28. Jag har varit uppe redan länge. Jag är tillbaka i Helsingfors för några dagar för några tenter. Idag skrev jag en redan kl. 8 i växtnäring och imorgon är det biologins historia som gäller. Jag lyssnar på informativa videon på YouTube medan jag talar med Liz. Så får jag en Facebook notification om att Joonas har skrivit någonting i vår Facebook grupp. Kan det handla om orienteringstillfället som är om tre veckor eller har vi fått någon ny information?





………

aaaaaaaaaaaAAAAAAAああああああああああああああああああ~ ヽ(≧∇≦*)/





Jag blev antagen jag blev antagen jag blev antagen jag blev antagen jag blev antagen jag blev det!

Efter så mycket önskan och längtan och hopp.

På senare tid har jag verkligen känt behov för ett utbyte. Jag börjar trampa på stället här och tappa mitt ork och min motivation med det samma gamla. Utbytet kommer att ge mig så mycket. Ett nytt landskap, nya erfarenheter, nya kunskaper och framförallt nytt liv.

私は大喜びしています!楽しみにしています !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar