Framsteg med det långsamma

26 januari 2016, 2°C mörkt, regnigt och slaskigt. Så att man drunknar i vattenpölarna vid gatukanterna

Mina censurerade papper

(Jag vill lägga in bilder för att det ska se trevligare ut men jag vill inte att min personliga information syns, eller vad som skrevs av vem. Jag rodnar så då jag läser rekommendationen)

Och med framsteg menar jag att det är så gott som undanskött. Jag har min läkarträff om exakt en vecka och sedan kan jag kruxa över allt det tidskrävande från min checklista. Idag var jag nämligen efter min språkbedöming av min förra japanskalärare och jag fick mitt rekommendationsbrev samma dag jag åkte iväg till Frostbite, förrförra fredagen (så jag hann aldrig skriva om det, däremot har jag duktigt tagit kopior under tiden).

Rekommendationsbrevet är kort men smickrande och språkintyget framför sin sak så som ett språkintyg ska. Bedömingen är gjord enligt mina tent- och därmed också kursvitsord, ifall jag skulle ha fått sådana istället för “godkänt” av kurserna jag gått.

Jag hade planerat att jag skulle börja fylla i resten av mina papper idag, då jag nu har just under en månad på mig men det börjar bli sent så jag tror jag måste skjuta upp det än en gång. Inom veckan dock! Likaså med min essä jag nog talat om och tänkt på annars, men vad gäller själva skrivandet…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar