Svaaaar!

4 januari 2016

Oj, det var första gången jag erkände det nya året! Det känns lite konstigt att det redan är 2016 (゚艸゚;)

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚✧ 明けましておめでとうございますみんなさん

Tillbaka till ämnet: Jag fick vänta och vänta på Heikkis svar men det kom äntligen (den 31:sta), passligt till det nya året. Han sa att han gärna skriver brevet åt mig och bad mig berätta lite mer om mina studier, hur många av hans kurser jag gått och motsvarande. Han fick nog också vänta på mitt svar, då jag skrev det först nu, eftersom proffsigare mail stressar mig ännu och jag fördröjer med att skriva dem. Dessutom har jag faktiskt haft fullt upp med övrigt program och min flytt! Samma vecka jag fick anbud om utbytet till Japan fick jag nämligen även ett erbjudande för en lägenhet som jag tog emot (^∀^)

Livet ser inte så illa ut för mig för tillfället. Hoppas det fortsätter som så och jag får uppleva mitt bästa år hittills!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar