それは完了です

13-14 februari 2016, 1°C

Jag har haft fullt upp med fast vad den här veckan! I mellanåt har jag jobbat på - och fått essän så gott som gjord. Jag hade några sista grammatik saker att kolla upp ännu tills idag (は/ が helvetet) men det var inte mycket och sist och slutligen var det inte så svårt eller jobbigt att skriva den. Jag skrev rent den (på blyerts) med kulspets för någon timme sedan och resten av dagen/natten gick åt till att jag skannade kopior åt mig själv på varenda ett papper och dokument jag ska skicka till Doshisha. I övermorgon kommer jag att föra min ansökan till enheten för internationellt utbyte. Raisa är enbart på plats där måndagar kl. 12-15 så jag tvingas planera min dag enligt det, då jag vill specifikt träffa henne och inte någon som ansvarar för ett helt annat utbytesprogram.

Mängden papper…

Nu skriver jag inte alls sånt jag planerade skriva. Jag kan nog skylla på tiden (kl. är 0.56) och min allmänna trötthet över att ta ett så stort projekt till slut och för alla andra arbeten och uppgifter jag låtit stå undan för den här ansökan.

Öh. Jag editerar det här imorgon kan man ju drömma. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar