En snabb uppdatering

1 februari 2016, -0°C & molnigt men ljust för att vara tidig måndagsmorgon

Det har hänt en hel del under veckoslutet, som jag skall göra skilda inlägg om senare idag, men nu vill jag bara berätta om den här morgonen.

Jag satt frivilligt väckning åt mig själv nästan 1,5 timmar före jag normalt stiger upp, för att kunna ringa till FPA:s kontor så snabbt som möjligt. Deras telefonväxel öppnar kl. 8 och jag ville få min stress över beviset på min förmögenhet så snabbt undanstökad och nedlugnad som möjligt. Fastän jag ringde dom en tidig måndagsmorgon var all deras personal upptagen så jag lämnade ett anbud om ett telefonsamtal. Cirka 20 minuter senare ringde de upp mig. Jag presenterade min sak, de skickade budet vidare, och nu borde jag få beviset i posten inom veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar