Visum ansökningen börjar

8 augusti 2016, Drumsö

Enligt Japans ambassads sidor behövs följande dokument för en visum ansökning:
  • Passport
  • One visa application form (nationals of Russia, CIS countries or Georgia need to submit two visa application forms)
  • One photograph (nationals of Russia, CIS countries or Georgia need to submit two photographs)
  • Certificate of Eligibility (Note) - the original and one copy
Jag har ingen aning om vad exakt det är jag skall göra. Blanketten finns på deras nätsidor men jag får inte upp den eftersom ja inte har (någon version av?) Adobe Reader på datorn jag använder för tillfället. Jag skickade ett e-post meddelande till Ambassaden förra fredagen men har ännu heller inte fått något svar, vilket är aningen stressande eftersom jag hörde av andra att de inte tar emot ansökningar som de inte har fått meddelande om först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar